Etykiety

piątek, 1 marca 2013

czarownica liściasta

Dzięki dziewczynom z forum gazeta.pl "zaraziłam się" tą oto piękną czarownicą a, że nikt nie posiadał wzoru, to postanowiłam go sobie odnaleźć ...i mam właśnie znalazłam i od razu chcę się z Wami nim podzielić. Mam nadzieję, że mi się to uda bo to moje początki w blogowaniu :)


gdyby ktoś potrzebował jeszcze większego rozmiaru,to mogę postarać się go troszkę powiększyć i może nie straciłby na swoim wyglądzie :)

Mam nadzieję, że choć jednej dobrej duszyczce pomogę stworzyć swoją czarownicę ;)

Pozdrawiam Beata

5 komentarzy:

  1. witaj w świecie blogujących...na pewno świetnie sobie poradzisz,a za czarownicę pięknie dziękuje i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za czarownice! :)
    Witam w blogosferze! I zycze powodzenia, choc bloger jak dla mnie za skomplikowany, wole bloxa. Ale mam nadzieje, ze sobie poradzisz. I prosimy o kolejne wpisy juz z pracami:)
    Pozdrawiam
    Anka

    PS. Gdybys zlikwidowala moderacje obrazkowa komentarzy to mysle, ze nie tylko ja bede chetniej pisac komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pozmieniałam, nawet nie wiedziałam, że takie coś mam :) ale już chyba będzie bez tej moderacji

      Usuń
  3. Witam w blogosferze! Dzięki za czarownicę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i dziękuję:)
    Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń